مهراد جون مهراد جون ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات مامانی و مهراد

زیارت امام رضا[ع]

1392/12/18 12:58
نویسنده : مامان مریم
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهراد جان عزیز دل عمه

امروز عمه با آرمین جون و پویان جون و عمو علی می خوایم بریم مشهد زیارت امام رضا (ع) ، ان شااله خدا قسمت شما عزیر هم کنه که با بابا امیرجون و مامان مریم جون برید زیارت چون بابا امیرمیگه میخواد اولین بار موهات رو مشهد کوتاه کنه وقتی قیافت رو بدون مو تصور میکنم خندم می گیره باید خوشگل بشی.امروز آرمین جون و پویان جون از راه مدرسه میان خونه شما قراره مامان مریم جون براشون ماکارانی درست کنه ((  چون مامانی شما ماکارانی رو خیلی خوشمزه درست می کنه )) از شما خداحافظی کنند عمه جون بعد از سرکار میاد تا خوشگل ترین و بامزه ترین و شیرین ترین برادر زاده دنیا را ببینه از آلان فکر میکنم که چون روز نمیبنمت دلم تنگ می شه . ولی اونجا برات خیلی دعا میکنم که همیشه کنار پدر و مادرت خوشحال زندگی کنی الان که دارم برات می نویسم احتمالا ارمین و پویان خونه شما رسیدن .راستی دیشب رفته بودم خونه عزیز جون سراغ شما را از من گرفت اگه تونستی یا یه زنگ بزن یا برو خونشون روزای که عمه نیست عزیزجون را به شما می سپارم یادت نره بری به عزیز جون سر بزنی تا از دوری آرمین جون و پویان جون غصه نخوره .شما وعزیز را به خدا می سپارم . می بوسمت!!!!!!!!!!!

مهراد جون شما تو این عکس 3 ماهه هستی و بغل عزیز جون .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)